سبزیجات تازه و سالم، همیشه و همه جا در دسترس شما!

تولید انواع سبزی منجمد در اصفهان

بسته بندی با کیفیت و استاندارد

سبزی منجمد اصفهان

فروشگاه بزرگ ویدا

سفارش انواع سبزی منجمد در اصفهان

پیشنهاد ما برای خرید سبزی‌های منجمد عمده در اصفهان، مراجعه به فروشگاه‌های عمده‌فروشی ویدا است. در این فروشگاه‌ها، معمولاً محصولات در بسته‌بندی‌های بزرگ و با قیمت پایین عرضه می‌شوند. همچنین، می‌توانید از وبسایت‌ فروشگاهی این شرکت نیز استفاده کنید و سفارش خرید سبزی‌ منجمد عمده اصفهان را آنلاین ثبت کنید. این روش در صرفه‌جویی در زمان و هزینه نقل و انتقال هم بسیار موثر است.

در هر صورت، پیش از خرید سبزی‌ منجمد در اصفهان، مهم است به کیفیت محصولات توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که بسته‌بندی آن‌ها سالم و در سردخانه‌ها درست نگهداری شده است. در نهایت، با خرید سبزی‌جات منجمد ، می‌توانید برای مدت طولانی از این محصولات استفاده کنید و در هر فصلی به سبزی‌های تازه دسترسی داشته باشید.

خرید سبزی منجمد اصفهان

معرفی شرکت سبزی منجمد ویدا

12 سال سابقه در زمینه سبزیجات آماده (خردشده) منجمد و غیر منجمد در اصفهان

محصولات شامل :

سبزی خورشتی(قورمه سبزی) – سبزی کوکویی – سبزی پلویی – سبزی آش – سبزی سوپ – سبزی خورشت کرفس – سبزی دلمه – سبزی کوفته – سبزی قلیه ماهی – سبزی شوربا – لوبیا سبز – نخودفرنگی – باقالا – مخلوط سبزیجات و…..

ظرفیت تولیدی : نامحدود

ظرفیت سردخانه :  500 تن

مجوزات لازم : سیب سلامت

سطح کیفی : عالی

محدوده ارسال : سراسر ایران و عراق بدون محدودیت

بار رسانی : با نیسان – ایسوزو –  18 چرخ یخچالدار

آماده جهت توافقنامه و همکاری با آشپزخانه های صنعتی پادگانها – دانشگاه ها – زندانها – بیمارستانها – کارخانجات کوچک و بزرگ – صادرکنندگان – بیرونبرها و رستورانها و کلیه شرکتهای پخش در سراسر ایران

09130082841 _ 09135002895